canadian

Keš piške

Najbrž ni osebe, vsaj mlajše od recimo 60 let, ki ne bi vedela, kaj pomeni oznaka "keš pička" in podobne izpeljanke iz le-te (npr. pleh, house, jahta, mobitel pička). Za nevednega bralca naj objasnim, da so to gospodične, ki imajo rade poba, s katerim so v relativno intimni zvezi, zgolj zaradi njegovega denarja/avtomobila/hiše/jahte/mobitela/moči ipd. Torej, bolj so zaljubljene v njegovo premoženje (in ne tisto, mislim tisto na bančnem računu) oz. v njegove materialne dobrine, kot v vanj samega.

Takih deklin je povsod dovolj. Pravzaprav jih najdemo od začetka časa. Zakaj neki pa bi bili vedno princi, bogataši, športniki, vojščaki in podobni vedno priljubljeni, oz bolj priljubljeni kot navadni občani?

Kot je že pred časom dejala kolegica, je neizpodbitno dejstvo, da so tovrstne ženske obstajale že v prazgodovini, ko so padale na tistega moškega, ki je v jamo privlekel največjega merjasca. Dandanes se je spremenilo zgolj sredstvo, princip pa je ostal zapisan. ;)

Princi so bili vedno pomehkuženi z mezinčkom vedno izegnjenim visoko v zrak; bogataši so itak vsi nad 70 let; športniki imajo polomljene nosove, hodijo na O ali že na splošno grdo zgledajo; vojščakom je često manjkal kak ud ali so bili brazgotinasti ran, povzročenih z meči… Še dlje bi lahko našteval, toda mislim, da sem bistvo zajel. Pač, če osebki niso bili taki, potem niso bili dovolj uspešni, bili so nezanimivi in zatorej samski (no, ali pa vsaj brez tovrstnih deklet).

Spomnimo se kakšne keš pičke v zgodovini. Eva Braun je bila zagotovo ena - ok, ona je bila bolj oboževalka moči, saj katera druga gospodična bi pristala na intimen odnos s Adolfom? Ali pa žena francoskega cesarja Napoleona Maria Luiza: katera ženska pri zdravi pameti bi se poročila z človekom, velikim meter in čevap? Tako je, keš pička. Še kakšna?  Nedvomno so, problem je samo, ker se nobene ne spomnim po imenu. Cenjeno občestvo prosim, da pobrska po spominu in da skupaj poskusimo sestaviti seznam zgodovinskih osebnosti, ki so bile keš pičke. Dolg bo, nedvomno, ampak zanamci ga bodo cenili kot neprecenljiv vir zgodovinskih faktov.

  VIR

Najbrž se, dragi in vztrajni bralec, sprašuješ, čemu taka zgodovinska disertacija o keš pičkah. Hja, predvsem zato, ker sem prišel do šokantnega spoznanja, ki je sicer res nekako že precej časa tlelo v meni, pa vendarle so mu šele novi podatki utrli pot na plan.

V družini imam 2 keš pički. Priznam. Neizpodbitno dejstvo. Vedel sem, da je temu tako, toda sem si zanikal, da ne, to pa že nista, ah kje. No, danes so se sumi potrdili. In če pogledam malo z razdalje, je to popolnoma logično: obe blond (po barvi in inteligenci), neumni kot sto mater in usekani na denar. Vse ostalo pride za tem. Zanimivo dejstvo pri tem je (ter potrjuje napisano), da sta vpisani kot moji kolegici. Že nekaj časa sta sicer v prvem letniku. V bistvu tako dolgo, kot sem jaz na tem faxu :)

Koga sta si dobili, je najbrž v tem trenutku najbrž najbolj pomembno vprašanje, oz če že ne pomembno, pa vsaj vprašanje, ki zanima bralca, ki se je prebil tako daleč. Ne, ni vrstnik, ni kak sosedov čapac, ki si je z ilegalnimi posli pridobil dovolj denarja za "lanac" in BMWja. Niti ni pet let starejši fant, ki ves težko prislužen denar vloži v avto ter vanju. Nak.

V bistvu ima fant, če mu lahko tako rečem, od prve (recimo ji Sabina) približno 35 let več, od druge (naj bo Gisela) pa 30. In v primeru Sabine gre za precej znano osebnost na našem družabnem parketu. Bojda je znani plajboj :D Svašta :D

Zdaj mi je pravzaprav jasno, zakaj me preostanek družine (vsaj njun del) smatra za idiota (pustimo ob strani, da velikokrat sem): jaz budala se učim, mučim za knjigami  po 3 mesece za izpit, katerega potem ne naredim z 10. In tako 4 leta. Potem ko bom končno končal faks, bo trajalo še ogromno časa, da bom kam prilezel in uspel (če sploh). Oni dve pa že v zgodnjih dvajsetih imata vse, vozijo ju v avtomobilih, katerih vrednost se prične pri 100.000 evrih (osnovna verzija), vozita se z jahtami ipd.

Pa kdo je v tej zgodbi idiot? :D

 

P.s.: vem, da v naslovu piše piške, to je namerno ;)



58 odgovorov v “Keš piške”

  1.   pikicavelika 24.05.2008 ob 21:28

    pikicavelika

    vse se vrača, vse se plača. jih bo še po glavi tolklo. jaz sem se tud nekaj podobnega sprašvala. zakaj jaz neumnica hodm na faks in se mučim (no ja, treba vzet to z rezervo) za ocene in da na koncu dobim diplomo, če bi pa lahko enostavno doma (ali pa koga drugega) molzla za denar. pa sem prišla do sklepa, da lahko po končanem študiju nekaj pokažem. list papirja. :D mogoče (najverjetneje, razen če doživim razsvetljenje :D ) ne bom nikol velika žvina na svojem področju, a bom pa lahko rekla: glej s trudom sem pridobila to.
    raje živim “normalno” življenje, kot pa na velki nogi. al potlej ti zaradi preobilice vsega še dolgcajt lahko rata. :D plus to, da nisi večno mlad in lep. potlej pa tud plejboj pomaha v slovo in si najde drugo. mlajšo. samo hefnerjevega strica poglej. ;)
    v to kategorijo bi brez problemov lahko uvrstili tudi Knavsovo Melanijo. če se je ona s Trumpom poročila zarad ljubezni, potlej sem pa jst reinkanirana Monroe. :mrgreen:
    p.s.: idiot nisi ti, če še nisi razbral. ;)

  2.   miha 24.05.2008 ob 21:50

    Prav imaš, keš bejbe res daleč pridejo ampak mi smo še vedno moški in zaradi nas so. Mi izbiramo, keš bejbe so izbrane.

    je mal šovinistično, pa jebi ga :)

  3.   canadian 24.05.2008 ob 21:51

    canadian

    mnja pikica, to je res, vse se plača. Ampak samo list papirja nam bo v življenju bolj malo pomagal, treba bo nardit velik več - izkušnje so važne, piltek bolj malo. Se pa strinjam, odlično pri vsem tem je, da bomo imeli res lahko lastno zadovoljstvo pri vsem tem. Čeprav le-to ne kupi mleka. ;)
    To pa drži, plejboji so plejboji :D Ampak Melanija je svojga ukrotila, kot kaže :P
    Oj gdč. Monroe, kako ste ;) Hehe, jasno, ljubezen je dandanes bolj stranskega pomena…
    Hvala :)

  4.   canadian 24.05.2008 ob 21:58

    canadian

    Miha, ja, mi izbiramo. Torej smo v bistvu po tvoje moški krivi, da obstajajo keš pičke, če te prav zastopim? Zanimiva ideja ;)

  5.   pikicavelika 24.05.2008 ob 21:59

    pikicavelika

    sej izkušnje si pa pridobivamo. raznorazne. :D preveč mleka tud škodi. ravno prav ga mora bit, da ni osteoporoze. :lol:
    počakaj še malo. zdej je še lepa pa neumna, je pa res da je s sinetom ga še za nekaj dodatnih let ga prikovala k seb. :D
    jah gre. težko je. ker me vsi oblegajo, (prevelika podrobnost) a zaenkrat še zmoremo. :mrgreen:
    na žalost ljubezen ni več cenjena. klinc tisti, ki pa hočmo ljubezen, pa izvisimo. :roll:
    pa ni zakej. še kdaj. :D

  6.   katj4 24.05.2008 ob 22:08

    katj4

    ‘Kdor visoko leta, nizko pade’, pa naj še kdo reče, da to ni res.

    Js poznam eno osebo, ki je z mano povezana zgolj po ovinkih, si nisma prav nič. Ženski piše na čelu, da je plehpička in kešpička in bohvekajše, kar tud sama ponosno pove (in se pohvali- vsa čast ji :lol: ), mela je pa tipa, ki je škrt do amena in fura komaj vozen avto. Kje je tu point? Men je prav hecno. :lol:

    Kešpičke in plehpičke so bejbe, ki iščejo pozornost. Poglej mal po klubih pa barih… kot lučke svetijo, jih kr ne moreš zgrešit. :lol: Same nimajo dovolj, zato pa hlastajo po tipih, ki to imajo in vejo, da jih bodo zalagal kakr se bo ona mal prsmojen obnašala in bo igrala njegovo sexy bejbo.

    Nedolgo nazaj sem delala v enem izmed Lj diskotek in vidla svašta… tip je mel na majci napis D&G al pa AJ in okol njega se je sukal več ko več bejb. Ena pofu… maj’ca in cel kažin. Js se za takimi ne obrnem, res se ne, ko me BK kako maj’co ma gor, sam kešpičke to itaq takoj opazijo, halo da ja. Verjetno si posebej vzamejo čas za to, da čekirajo tipe in njihove kratice na cunjah. :lol:

    Sicer pa, take vidiš že na km. Poznam tipe, ki v glavi nimajo niti trohice slame, kaj šele kaj druga, okol ma pa pičke take, da so mu vsi fouš. K sreči one ne vejo, da je navadn luzer z 20 euri v žepu, na seb ma cunje iz bosne za 5 eurov in vozi se z ukradenim avtom, ampak to nima veze- on je đek. :D

  7.   pijanec 24.05.2008 ob 22:17

    No, vsak pač prodaja del sebe. Edini prodajamo znanje, drugi lepoto, tretji spet kaj drugega. Jaz ne bi nikogar obsojal.

    So pa zagotovo one na boljšem. Pri 20ih (v najlepših letih za zabavo) preživeti na jahtah, dobrih destinacijah, uživati v dobrih avtih je veliko boljše in predvsem zabavno kot kdaj kasneje v življenju. Na žalost je pač tak…

  8.   Romantik 24.05.2008 ob 22:21

    ubistvu smo modeli krivi za kes picke, zto kr namesto da bi bli usi taki k sm jst, pa se delal skrt pa revnga, date ful dnarja picki, jst k si najdem svojo ji ne dam niiic, mogoce 10 evrov na mesc zanjo, ona zame tut nic, pa mama fuuul lep odnos pa se mama ful rada zato ne pustima da dnar pride med naju

  9.   Marcos 24.05.2008 ob 22:25

    Še boljše pa je. če imaš za to svoj denar, kot da pa da molzeš druge :P

  10.   canadian 24.05.2008 ob 22:27

    canadian

    pikica, ja, seveda, mleko škodi ;) Ti dve bosta zavedno ostali neumni, to zagotavljam. Niti nimata predispozicij za kej drugega. Tako da ju verjetno res reši mala štručka (familija bo zihr ponosna). Bogi otrok :D
    Drgač pa ja, vem, pogosto izvisimo…

    katj4, tako je, važna je embalaža. Vedno bolj.
    Ampak da se bi pa katera hvalila s tem, pa tudi še nisem doživel :D Svašta :D Čeprav je to najbrž ravno v stilu in inteligenci teh gospodičen :)
    Ej, čaki malo, tale na koncu je pa itak đek, sej je sunil avto :D Valda, nanj se itak vse lepijo :D
    V bistvu je tole vse skupaj ogromna (resnična) komedija :D Se kar zabavam, priznam :D

    pijanec, ja, nedvomno se vsi prodajamo. Bemtiš, tako pač je. Obsojam jih itak ne, vsak po svoje. Bolj se zabavam :)
    Na boljšem… Relativno. Res je da se pri dvajsetih zabavata in to, ampak kaj pa čez 20 let? Sej zato se v bistvu sprašujem, kdo je res idiot, jaz ali one…

    romantik, čestitke za super zvezo. ;) Sej se v bistvu kar strinjam, res smo sami krivi, celotna rasa. Ampak enim pač to ustreza, številnim deklinam tudi, zato pa je, kot je. :)

    marcos, ja no, po drugi strani je pa težje trošit svoj težko prislužen denar, kot pa enostavno pomolzt nekoga :D

  11.   MicroG 24.05.2008 ob 22:28

    prvo mi je ogabno sploh d bi pogledala oz sanjarla o 30 let starejšem tipu… fuj! očitno je te dve bejbe mal fotr zanemarju! po pa ga iščeta u drugih…nevem… mogoč sm js tut posledično “keš piška” ker si pač zberam tipe k bojo v bodoče (vsaj tko kaže) kej nrdil iz sebe, torej delajo šolo so marljivi in iznajdljivi… in poslednično bojo mel nekoč denar.. ker si zelim nekak udobn lajf, čimbol kokr si ga bom/bova loh prvoššla. da ne bo zdj kdo mislu da ne delam faxa in da sm razvajena kokoš :mrgreen: mislm pa da mamo vsi radi denar,s tem da enim je bolj prioriteta ko drugim…in seveda brez ljubezni ne gre…vsaj pr men ne… ljubezen ostane avto pa str rata! :D

  12.   pikicavelika 24.05.2008 ob 22:33

    pikicavelika

    ravno zato bi pa jaz osebno plajboje kastrirala. škoda otrok, da imajo takšnega očeta. sej mame pa tud niso kaj fajne. :D
    a si prepričan, da bodo lastne štručke? al to njihovo lepo unič. strije, neraven trebuh… ne vem, če si to lahko prvoščjo. ;)

  13.   prpa 24.05.2008 ob 22:40

    Mislim, penetriraš ga (ohranjam korektnost :D). Sta keš piški, če moški že v osnovi omogočajo, da sta, ne vem. Mogoče. Vendar, ravno tako kot vsi drugi , tudi onidve plačujeta ceno za način življenja, ki sta ga izbrali. Vprašanje samo, če se tega zavedata, glede na tvoj opis lobanjske vsebine. V primerjavi z njima imamo druge piške svobodo odločanja kaj bomo s svojim telesom, mislimi, življenjem in denarjem, konec koncev. Vprašanje, če imata oni dve to. Vsak si izbere svojo kletko in jaz za nič na svetu ne bi svoje zamenjala z njuno.

  14.   Thunderstorm 24.05.2008 ob 23:13

    Ja če jima rata zdržat z nekom tolk starim… aveš problem pr njima bo, da če se jih tip naveliča sta ostale brez vsega =) Za razliko od ljudi k znajo sami keš zaslužt. Mogoče se obnese na kratki rok, na dolgega pa zih ne. Sicr morš met pa za moje pojme ful debelo kožo pa visok prag tolerance, da si recimo tak kt Malenija in trdiš, da je to pa itak true love da si z nekom tok ogabnim kt je Trump :D

  15.   katj4 24.05.2008 ob 23:16

    katj4

    Canadian, marskej se dožvi v družbi bejb, sam tja deci nimate lih 100% dostopa. ;)
    Mah, veš kaj… js proti keš/pleh-pičkam nimam prav nič, da ne bo kdo napak razumel. Men se te bejbike dobesedno smilijo. Iskat samozavest in smisel v tem… hja, ne vem no, js se v tem ne vidim. Men je bedno, če mi tip drink plača, pa tud če ga vidim prvič in zadnjič. 100 ljudi-100 čudi (no, neki takega, ne? :D )

    In intelegenca te osebe je… nekje daleč v minusu. Sorry, ampak malo mim je, da se hvališ kaka plehpička si. Sej ne rečem, tud js pogledam za kakim dobrim avtom, sam js se zanimam za avto, ker me zanima AVTO in ne tip, ki ga vozi. :lol: A sem mogoče js tud plehpička? :P :D

    Hja, valda je pomembna embalaža. Če je lepo, drago in nakičano- to je kul, druga itaq da ne. ddddd… :lol: Ni važno, al’ je varka al’ kopija al’ karkol, sam da je kulsko pa ‘in’.

    Kaj bi kej blo, če bi ble vse bejbe take… mal za zamislit.

  16.   canadian 24.05.2008 ob 23:36

    canadian

    MicroG, tisti del familije je precej utrgan. Ja, nista imeli ravno veliko od fotra, ker je ta res podn od človeka. Mogoče je v tem tudi vzrok, da sta si izbrali starejše.
    No taka keš piška se meni zdi zelo sprejemljiva oblika in jo podpiram. Sploh ker praviš, da vse pa le ni denar, da iščeš zraven tudi ljubezen? Zdi se mi pomembno, da narediš nekej iz sebe, ne pa da že v štartu iščeš denar.

    pikica, ma ja, otroc bojo kt mati :D kdo bo pa fotr, bo pa itak odločeno pred sodiščem :D

    prpa, lepo da ohranjaš korektnost ;) Hehe, penetriraš :lol: Odlično :D Ma glede na vsebino lobanje je že medicinski fenomen, da dihata ;) Ne, nimata tega, v bistvu se ne zavedata, kaj imata ;) Oz česa nimata. Ve piške ste mi bolj pri srcu :D

    thunderstorm, a ni ljubezen kao slepa :D ja, no, zagotovo se ju bosta naveličala, saj bosta odrasli slej ko prej (in bosta podobni mami :twisted: ) potem jima pa ostane le, da unovčita svoje slike v Lady in Novi in prodata izmišljeno zgodbo za velike pare :D

    katj4, zdele si me pa prestrašla, ko sem začel razmišljat, kaj bi bilo, če bi bile vse take :???: Ne me več tako strašit :D
    Imate ženske res neke svoje kroge, kamor nam ne pustite, a ne :D CCCC :D
    Bemti, da se hvališ s tem, da padeš na keš… res, neviđeno :D
    Zanimivo, kaj se vse dogaja pr ženskah :D

  17.   UzzI 25.05.2008 ob 00:06

    Hehe, eden najbolj zanimivih blogov, ki sem jih bral v zadnjem času, definitivno. Bi se obrnu poleg tvojih kolegic še na zgodovinsko plat in na to, katere so tiste keš piške, ki so zaznamovale preteklost. Najbolj pomembne se seveda nisi spomnil. Sam bi jo verjetno lociral na 1. mesto. Merlin Monroe. Mislim da je le ta njihov simbol (IQ fest u minus, oke na keš in noge narazn). No vrh lestvice smo postavl zdj pa naprej…

  18.   igo 25.05.2008 ob 00:15

    Tisti “Bojda znani plajboj” je znan tudi po tem, da precej hitro menja spremljevalke.

    5 minut slave, potem pa naslednja, prosim.
    Upam, da se bo tule oglasila katera od njegovih bivših, z odgovorom, kaj se je dogajalo z njo “po uporabi”. So se ji vrata na njeni življenjski poti odpirala ali zapirala.
    Šparaj žepnino, Sabina, šparaj!
    LP,
    Igor

  19.   Thunderstorm 25.05.2008 ob 00:19

    canadian ja, če mižiš pol je slepa ;)

  20.   canadian 25.05.2008 ob 00:21

    canadian

    UzzI, hvala ;)
    Točno, Marilyn mi pa prej res ni padla na pamet :oops: Ona je zagotovo izpopolnila zadevo do obisti ;) Odlično :D Sedi, pet ;)
    Iščemo torej naslednje številke…

    Igor, hehe, seveda jih hitro menja ;) Sej je plejboj :P
    Tole bi bilo res odlično, če bi se kaka javila in delila z nami izkušnjo ;) Ampak dvomim, da ima katerakoli dovolj poguma. Ali pač?
    Haha, tako je, šparej žepnino :lol:

    Thunderstorm, hahaha :D Vsa romatičnost te je zapustila, al kaj ;)

  21.   vyagrah 25.05.2008 ob 00:25

    vyagrah

    jst se tud sprašujem zakva sploh hodm na fax; najraj bi šel za varuško k en slovensk familij v Ženevo; plačajo vse; še tečaj francoščine; ampak mam itak narejene mednarodne izpite; pogoji so velik bolš tm kt pa tle; tle se bom jebu pa matru da bom en primeren šiht dubu, kjer bojo pol nate gledal kt na enga izmečka,… V glavnem itak mam plan za prihodnost narejen; po koncu faxa grem v tujino - beg možganov bi rekla Jožica ;) :lol: kjer so pogoji za delo veliko boljši in te ne prezirajo oz. ne gledajo nate kt da bi bil ena navadna smet.
    Sj ni nujen da je čapac, lhka je tud cigan ;) :) Sm vidu v Novmu mestu, k je familija (mama pa otroc) brskala po smetnakih za hrano, fotr se je pa prpelu v BMW-ju mem, pa jih je pobrov pa odpelu :shock:
    Mal sem se preveč razpisu ;)

  22.   morfej 25.05.2008 ob 00:44

    morfej

    glede nato, da zgodovina ni niti približno moja ljubica, ne morem nobene zgodovinske ženske omenit :oops:
    pol praviš, da imata ti tvoji sorodnici kar dva očeta? ;)
    sam je zaj.bano, ko te ljudje, ki so že toliko dosegli označijo za idijota… ;)

  23.   helenca 25.05.2008 ob 01:00

    helenca

    ko sem prebrala sem se takoj na monroevo spomnila, ampak sedaj ko sem prebrala komentarje, pa sem ugotovila, da me je uzzl prehitel :(
    ja glede pleh pičk pa naj uživajo dokler lahko. sicer pa menim, da bodo pleh pičke vedno našle kakega bedaka ki jih bo podpiral v mladih letih z lepoto kasneje pa s kakimi trikami :lol:

  24.   barman 25.05.2008 ob 02:16

    Sponzorke - kot jim rečejo južni sosedi imajo 2 “kvaki”, ki ih delajo človeške (ostalim ljudjem podobne).
    1. Tudi one se zljubijo. Ne, ne zaljubijo se v šughardedija-sponzorja, ampak v nekekga brezveznega tipa brez kinte - ki živi od danes do jutri - ki je “nevaren” - vrtnar ali natakar.
    Take ženske ponavadi slej ko prej prevarajo svojega bogateg tipčka z prej omenjenimi tipi….razen če je prej ne doleti 2. kvaka.
    2. Ponudba je večja od povpraševanja. Ja na svetu je več vročih bejbik kot bogatih tipčkov. Punčka bo morala biti zares dobra “pušačica”, da tipček ostane dolgo z njo, preden je ne zamenja kakšna mlajša in lepša. Taka usoda doleti skoraj vse kešpi….

  25.   mustang 25.05.2008 ob 03:05

    Upam, da niste tolk plehki, kot so vaši komentarji. Vso srečo Sabini in Giseli, kot kaže, sta vsaj poskusili iskati srečo v življenju. Mogoče jima pa rata, kaj veš, čudna so pota Gospodova.

  26.   Thunderstorm 25.05.2008 ob 10:18

    Aja živet na račun druzga pomeni iskat srečo v življenju? Zanimivo, kako si to nekateri predstavljajo… V tem primeru pregovor, da si sam svoje sreče kovač, čist drži. Ker obest se na enga pa žvet na njegov račun je pa nekej najbol podlega kr lahko nardiš. Smo mel take v familji, me zanima mustang, če bi se ti še zdel, da je to iskanje sreče če bi se en nate tko “obesu”.

  27.   katj4 25.05.2008 ob 10:18

    katj4

    Canadian, odvisno kak daleč ti seže domišljija, tolk sm te pa prestrašla. ;) Ma ne, nič bat, še zmeram prevladujemo ‘normalne’ bejbe, tak da (zaenkrat) še ni straha. :D
    Ja seveda imamo ženske svoje kroge. Kot da pa jih tipi nimate, h? :P Naš krog razpravlja kak je bil un tip, pa un pa ta tret, pa kira je bla s kirim pa bla bla bla… no, to je en tak res banaln primer, v katerem js ne bi preživela niti sekunde, ker mi želodec centrifugira že ko začne kdo govorit o tipih in kak se je ktera mela noč prej (ko me ku… kej briga) in kak ji je en drik plaču in svašta. To je kr neki, veššš. Nič ne zamujate. ;) Tipi se pač pogovarjate bolj tk, kaj js vem… normalno(?) Če si bil uzun, si pač bil. Rečmo mel si se fain (kakrkol pač že), sam debata vseen ne teče še cel teden o tem… razen izjem, ki spet nabijajo kak je kdo ktero podrl v svojem BMW-ju :lol: in bla bla bla
    … me kapiš miš? :D Mal sem zakompiiiicirala, ups! ;) ‘zgodnje’ ure delajo svoje…

  28.   Zvita T.v. 25.05.2008 ob 11:04

    Zvita T.v.

    Zanimiva ugotovitev.. itak da se je vse začelo že zdavnaj, ampak mogoče to ne bi bilo tako prisotno, če bi ljudje imeli v glavi vsaj nekaj nečesa in bi bili prepričani, da se nekoga pač ne more kupiti z denarjem. Ampak se ga da, še kako. Keš piške niso same krive da so keš piške. Krivi so tudi tisti z jahtami in merđoti pa z veliko denarja, ker vedo da jih bodo tako dobili, pa čeprav samo površinsko. No, pa sej niso samo moški tisti, ki preživljajo ženske, je ogromno primerov že tudi v obratni smeri, kjer se oni naslanjajo na ženske :)
    Če pogledaš, se to začne že v otroštvu.. kupiš otroku to in ono, samo da je zadovoljen in ne joče in ga razvadiš in ga po malem kupuješ z denarjem. Tako se on naslanja več kot 18let na starše..

  29.   canadian 25.05.2008 ob 11:09

    canadian

    vyagrah, hja, pa bi to res rad počel? Bil varuška kopici tulečih mulcev? A ni vseeno bolje, da doštudiraš in potem poskusiš srečo kjerkoli pač že? ;) Mislim, da je tud teb ta zadnja verjanta bolj pri srcu :)
    Hehe, ja no, sej, oni so podobni :D

    morfej :lol: Ja, vsaka ima svojega drugega očeta, ki skrbi zanju in pač ju ima rad (še na kak drug način kot ponavadi očetje :D ).
    A ne da je kriza :D Malo se moram zamislit nad tem :D Nekateri so že tako uspešni, da smo mi vsi nule proti njim :lol:

    helenca, misliš, da se uspejo naučit vseh trikov? Ker ti dve zagotvo lepote ne bosta imeli že čez nekaj let, vsaj če sta malenkostno genetsko podobni mami ;) In sta :D Sej jima želim vso srečo, nedvomno. In verjetno imaš prav, dovolj fantov se najde tako ali drugače :P

    barman, ja, prav imaš. Hehe, tole se bo razvilo v pravo telenovelo :lol: V bistvu jim mora bit zelo težko: močno so zaljubljene v poba brez denarja in v sam denar. Razdvojenost mora povzročati neznosne muke ;) Me prav zanima, za kaj se večina odloči.
    Ponudba je pa čedalje bogatejša… :???:

    mustang, plehki? Ne me narobe razumet, želim jima vso srečo in če sta jo tako našli, potem odlično. Hja, rata… Ne vem, kaj bi jima lahko uspelo, glede na to, da nič ne počneta. ;) edino če jima uspe omrežit svoja fanta in ju prepričat v kaj bolj resnega, toda to se mi zdi precej neverjetno.

    thunderstorm, pojmovanje sreče je precej relativno ;) Nekomu, ki se obesi na drugega, lahko to pomeni terno v življenju, tistemu, na katerega pa se je obesel, pa skoraj gotovo muko (razen če je slepo zaljubljen ali neumen :D ). Odvisno od perspektive torej. Ste se rešili zajedalcev? ;)

    katj4, imam zelo burno domišljijo, tako da me take stvari zelo prestrašjo :D
    Ma ja, sej imamo svoje kroge, ampak v našem krogu nekako drži, da če nekdo cel teden samo o eni deklini govori, potem je že precej hudo z njim ;) Zaljubljenost mislim :D Aja no, take kroge imate :D To me pa res ne zanima :D
    Hehe, lej taki, ki cel teden nabijajo, kako so podrli eno v svojem BMWju (ki je mimogrede od fotra :D ) so precej zakompleksani/imajo toliko vsebine v lobanji kot moji sorodnici ;) ergo nič :D
    Hehe, kapim :D Zgodnje ure? :shock:

  30.   canadian 25.05.2008 ob 11:17

    canadian

    Zvita, danes se da vse kupiti. Vse in vsakogar, vprašanje je le glede vsote ;)
    Ma ja, sej, moški s(m)o krivi, ker nekateri pač na tak način zdravijo svoje komplekse, ker se važijo s svojim imetjem, ker nekaj morajo v življenju počet. Tako v bistvu res gospodične zgolj izkoristijo priložnost, ker denar, kot je že MicroG ugotvila, imamo radi vsi. Nekateri bolj, nekateri manj, nihče se ga pa ne brani. Mogoče res “obsojamo” napačno stran…
    Hja, sej so tudi taki primeri, torej da se moški nasloni na žensko, ampak taki primeri so bolj prikriti oz. se o tem ne govori. Ne vem zakaj?
    Ok, dobro, otrok pa glih ne moreš neposredno primerjat s tem pojavom. Ja, sej na nek način izkoriščajo starše, ampak gre za neko posebno vez med njimi - niso otroci s starši in obratno le zaradi denarja ;)
    Ker če gremo tako globoko, potem res pridemo v stanje vsesplošnega izkoriščanja. V kar pa, precej romatično in idealistično, ne verjamem :D

  31.   opazovalec 25.05.2008 ob 11:26

    Kaj pa Urška?

  32.   Marčy 25.05.2008 ob 11:43

    Ogabno, da dobiš žensko zaradi tvojega denarja! Ogabno in pri meni nikoli ne bi šlo skozi.

  33.   Gaber 25.05.2008 ob 11:44

    Tako zavistno in ljubosumno ti gledaš na nas? Na lepe, črnolase in uspešne? ;)
    Veš, takega keš in pleh življenja se hitro naveličaš. Mene zanimajo le še taki fantje, ki jim nekaj manjka! Pa magari če je to en jajc. ;)

  34.   canadian 25.05.2008 ob 12:15

    canadian

    opazovalec, Urška? Trenutno se dveh spomnim, ki bi ustrezali ;)

    Marčy, hja, pri meni tudi ne. Nekateri so pa usekani na to :)

    Gaber, jah, najbrž se ga res sčasoma naveličaš. Ampak pomoje postane zasvojljivo, imeti denar na dosegu roke… ;)
    Haha, aja? Na take padaš ;) Potem bi se ti pri meni precej šibila kolena :D

  35.   katj4 25.05.2008 ob 13:08

    katj4

    A veš, da že cel dan razmišljam o tem tvojem blogu. :lol: Kr ne da mi miru.

    Sem pa se nekaj spomnla. En moj kolega, tako mu pravim js zdej, ker mi druga nič več ni, je mel včasih ful probleme z bejbikami, ki jih tu na veliko omenjamo. Imel je praktično vse, keša ko solate, doma so ga na veliko zalagal, bil je tip da se reče- tip na mestu. Sicer je bil malce v nebesih, pač keš dela svoje, ampak v glavi je imel pa… bolj razgledanega in intelegentnega tipa še nisem srečala in težko, da ga kdaj bom. Možgani na pravem mestu, Res. Ah, kaj ko pa dečko ni imel sreče v ljubezni (pa mislim, da je še vedno tako), ker se je vsaka bejba obesla na njegovo denarnico in na njegovo ’slavo’, ne pa na njegovo osebnost. Js sm njega vidla v čisto drugačni luči. Men je bil tip všeč zaradi čisto drugega razloga. Pritegnil me je njegov glas in igranje kitare. Res. Ok, zdej mi je mal nerodn, ampak dobr. Js sm se zalubla v njega po čisto drugi plati. Potem, ko sma prišla stopnjo višje, pač malo več od spoznavanja, se je pa začelo tisto, kar sem se najbolj bala. Jaz spadam v čisto povprečen razred človeka, nisem ne bogata, ne revna. Imam kar imam in s tem kar imam sem povsem zadovoljna. Ne maram nekega pretiranega kiča in luksuza. Bilo je poletje in čas za ‘morje’. Js sem hotela nekam čisto na izi, on pa na jahto. Meni seveda ni bilo jasno kakšno jahto… halo?! Hja, dečko jo je dobil, ker je naredil maturo. Am, ja… js sm dobla laptopa, uff… primerjava in pol. No in vse več je bilo teh razlik, keš pač dela svoje. Ker ne maram da mi kdo deva keš, mi kaj kupuje, me zalaga in to čisto za BZ, sem seveda stvar končala. Zdaj je dečko daleeeč daleč, jaz pa tukaj. Zadovoljna vsak po svoji strani živima naprej. Denar ni vse. Sreče se ne da kupit z denarjem, še manj pa ljubezni. Nekatere keš pač premami in stvar zagrabijo na veliko, js pa sem taka bebka, ki pa tega nisem naredila. Pač mi ni… jebeš. :) In ni mi žal, pa čeprav za njim ni bilo nikol več takega tipa… ne mislim s kešom, pač pa z možgani.

    Eeee, dobro da kapišaš. Ma ja… mal zgodnje ure, če greš pozno v zgodnjih urah spat. ;)

  36.   pikicavelika 25.05.2008 ob 14:02

    pikicavelika

    canadian pomojem je mislil Bačovnikovo. ;)
    even better. dejmo še mal otroke pred sodišče vlečt. pa kakšen test nardit, da vidmo kdo je fotr. no, slednje mi kar paše. bom mela vsaj kaj delat, ko diplomiram. čim več takih prosm. :cool: :mrgreen:

  37.   helenca 25.05.2008 ob 14:27

    helenca

    canadian - seveda, z leti bosta pridobili izkušnje, trike :lol:
    aja glede lepote pa, dan danes kirurgi vse zrihtajo :lol: povečajo, zmanjšajo, odstranijo, zategnejo itd itd :lol:

    kako je pa ime tisti punci ki se vozi z belim ferarijem, pomojen je ta keš piška :D

  38.   mustang 25.05.2008 ob 16:01

    Katj4, krasn post. A zdej vidš naprimer, zakaj je v Indiji tko mal ločitev? Ker se vse dogaja v isti kasti. Ni porok iz višje v nižjo in obratno. Ločitev pa skoraj nič. Ker pride do nesporazumov, če je ozadje dveh drugačno. In še neki, mladi danes niste pripravljeni na skupno življenje, ker ne veste kaj narest po tem, ko strast zaljubljenosti mine. In se ločite, namesto da bi osebnostno zrastli in skupaj napredovali. In dojeli, da je ljubezen čisto nekaj drugega, kot začetna zaljubljenost. Po ločitvi pa delate iste korake, ki so vas pripeljali do ločitve. Krog.

  39.   nevenka 25.05.2008 ob 16:23

    nevenka

    Jaz se pa tako za ljubezen borim že celo življenje, če bi bila keš pičkulja, bi mi verjeten bolje šlo, tko sem pa tudi jaz preveč v knjige gledala. Ampak imam kljub vsemu vse. Svoje.
    Nikomur ničesar ne dolgujem. Marsikdo ima pa samo D&G mikico.
    Pa k vragu lahko pošljem kogar hočem, če mi ni kaj prav.

  40.   canadian 25.05.2008 ob 20:36

    canadian

    katj4, to bom vzel za kompliment ;)
    Uf, tole je pa kar resno zgledalo ;) No pa saj, na svetu nas je še velik “inteligentnih” in ne preveč premožnih fantov ;) Ni vrag, da ne boš našla enga ustreznega :D
    Aja, no potem ti je pa oproščeno ;)

    pikica, hehe, no saj jaz sem kolebal med njo in tisto od Povodnega moža :D
    Ma prav, ti bom jaz ene par takih primerov zrihtal, da boš imela kej delat. Samo glej, da odločiš tako, kot bo moji stranki pasalo ;)

    helenca, ja no, ampak tudi kirurgi niso vsemogočni ;) pri teh dveh bo treba precej dela (na stara leta) :D
    Katera se pa vozi z belim ferrarijem?

    mustang, precej se strinjam. Ampak krivit mlajše za visoko raven ločitev pa ni pravično. Zelo velik (presenetljivo) delež ločitev pri nas predstavljajo zakonski pari, ki so poročeni 20, 25, 30 let. Otroci odrastejo, oba ugotovita, da enostavno ni več ničesar, kar bi ju držalo skupaj in se razideta. Tako da niso zgolj mladi pari tisti, ki se ločujejo.
    Je pa problem v tem, koliko je kdo pripravljen vložiti v to. Ampak to ni nov pojav, to se je dogajalo tudi že pred 20 leti.

    nevenka, a ni bolje tako, kot imaš? Bolje to, kot pa da bi se celo življenje sekirala zaradi napačnih odločitev? ;)

  41.   Thunderstorm 25.05.2008 ob 20:42

    Heh očitno ja. Smo se “rešil” ja, ampak šele ko je nekdo umrl.

  42.   glitter 25.05.2008 ob 20:51

    glitter

    jaz obožujem dobre avtomobile… priznam!!! sploh pa motorje… vendar pa pri tipu ne gledam samo da ima dobr avto pa motor. nekako moraš najdt nekoga na svojem nivoju… tako kot je rekla ena prej… če ima preveč keša spet ni vredu ker nekako ne znaš tega izkoristt… so pa izjeme…

  43.   canadian 25.05.2008 ob 21:32

    canadian

    thunderstrom, odlično :D Ok, ne da je umrl, pač da ste se ga rešili.

    glitter, torej nivo = približno enaka količina keša? Sem te prav razumel?

  44.   igo 25.05.2008 ob 21:47

    Katj4 je res dobro napisala. Ampak med vrsticami se skriva še ena pomembna podrobnost - način, kako je nekdo prišel do denarja.
    Ona je imela opravka s fantom, ki mu je vse “padlo z neba” , in pri tem mu verjetno niti s prstom ni bilo treba migniti. Zato je bilo življenje z njim navzven en sam prestiž, užitek, denar, znotraj pa prazno. Ni bilo nekih ciljev, za katere bi se bilo potrebno skupaj boriti, pač pa le: “Kaj bi rada?”, ” …. “, “Ni problema”. (Pišem na slepo, Katj3 ne poznam, a sem uganil?)

    Do denarja pa se da priti še na bolj deloven način. Z dobro idejo, garanjem, poslovnim tveganjem, vzponi in padci, neprespanimi nočmi (živci, delo, …), … tudi na pošten način se da priti do premoženja. Pot je trnova in malokdo opazi, da nekdo gara od jutra do večera (tisto o nevoščljivosti in sumih “tajkunstva”, ko se pojavi nov avto pred hišo, trenutno ni tema odgovora). Ampak tak bogataš, ki se je hudo trudil za vsak evro, ima do žensk povsem drugačen odnos, kakor bogataš iz prvega primera. Ob sebi si ne želi takih, ki so se prilepile na avto, pač pa le eno, zvesto, pridno, pošteno, da ji lahko zaupa in se nanjo zanese tudi v letih suhih krav. Tako, ki je pripravljena tudi sama prispevati k povečanju bogastva, pa čeprav le z moralno podporo (topel objem po celodnevnem garanju je zlata vreden).
    Takšno življenje je polno, vedno se nekaj dogaja, vsak ima svoje odgovornosti in zadolžitve. Potem pa pride tudi dopust in Katj4, gotovo se ne bi branila razvajanj, če bi vedela, s čim si si jih zaslužila.
    Ker tisto brezpogojno dajanje, samo zato, ker si, ima tudi neke razloge. Razlika je v tem, če ti razloge poznaš, ali ne.
    LP,
    Igor

  45.   pikicavelika 25.05.2008 ob 21:50

    pikicavelika

    oooooooo. potlej bi pa lahko svojo firmo odprla, pa bi mela keša tolk, da bi se v njem valjala. v sanjah. :D
    ampak znanstveniki morajo bit korektni… ;)

  46.   glitter 25.05.2008 ob 22:09

    glitter

    @igor
    naj te popravim… jaz lahko rečem da dobim kar hočem. vse iz neba pade… če ti starši dajo kar želiš, imaš keša dovolj še ne pomeni da je pa življenje en sam prestiž in zajebancija…
    sem na ekonomski šoli in med počitnicami garam kot nora… v pisarni delam od 6 zjutraj pa tudi do 5 popoldne če je treba. kadar imajo veliko dela me oč popoldne pokliče v pisarno in vedno pomagam. čeprav me med šolo ravno ne obremenjuje z delom… ja mam vse kar hočem vendar za to garam kot malo kdo pri 17 letih. bi raje imela manj… in nebi toliko časa preživela v pisarni pri teh letih. nismo miljonarji si pa komot privoščimo prestiž… zato ne imej vsakega mulca, ki dobi kar hoče za razvajenca, ki ne zna misliti s svojo glavo.

    @canadian
    ja točno tako.. :P

  47.   igo 25.05.2008 ob 22:23

    @glitter: Ja kako lahko napišeš, da ti vse pade z neba, če pa v nadaljevanju pišeš, da zelo veliko pomagaš domačim ???
    Torej si zaslužiš, da imaš več, kot ostali. In tvoji starši tudi.

    Obstajajo pa primerki, ki jim NI treba garati čez počitnice. Pravzaprav jim ni treba ničesar početi. Vprašal sem pa Katj0, ker ona ve, v katero skupino sodi njen bivši.

    @pikicavelika: ??? A odpreti firmo zate kar samoumevno pomeni, da imaš veliko denarja ??? V sanjah.
    Nekateri moramo tudi delat’ .
    LP,
    Igor

  48.   glitter 25.05.2008 ob 22:45

    glitter

    @igor
    ja jaz vem da si to zaslužim… je pa res da nism zasledila prej niti nism tako natančno brala. napisala je da so ga zalagal ampak če je pomagal doma je to velika razlika.

    ja in strinjam se s tem kar si napisal pikiciveliki… če imaš firmo garaš po cele dneve… da si lahko privoščiš dobr avto, lepo hišo, super dopust… prostega časa pa nimaš.

  49.   pikicavelika 26.05.2008 ob 09:15

    pikicavelika

    @igor: očitno ti ne ločiš zafrkancije od resnosti. ;) nimam nobene želje, da bi obogatela s tem, da bi firmo odprla. zakaj le, če mi denar ne pomeni nič? in vem, da s tem, da firmo odpreš, ne obogatiš čez noč, kvečjemu si čez noč kreditov in sivih las nakoplješ za par (deset) let, kar naenkrat pa prostega časa ni več na bližjem in tudi daljnem obzorju. :)

  50.   katj4 26.05.2008 ob 10:23

    katj4

    @Canadian: Nop, to ni blo zares zares nič resnega. Bla je le zaljubljenost, ki je prec minila. vzroki… ma sej sem že pisala o njih (in še bom). ;)

    @Igo: Jap, povsem si uganil. Temu mojmu tipčku je bilo vse dano na zelo lepe oči. Res da je bil v šoli nadpovprečen, kar je staršema godilo oh in sploh. Ugodila sta mu vsako malenkost, ki si jo je izmislil. Sam to ni bil nevemkakšen avto al pa kej, pač pa nešteto izobraževanj. :roll: :lol:
    Doma ni rabil mignat, ker tudi domačim je vse padlo z neba. Nihče se ni nič kaj pretegnil za to ‘bogastvo’ (niso mel nobene firme al pa kej).

    Verjamem, da se mi marsikdo zdaj posmehuje, kaka bebka sem, da nisem zagrabla, samo… ok, na hitro napišem. Ko je on izjavil, da bi šla z njegovo jahto nevemkam, mi ni bilo vseeno. Da bi šla z njim na jahto za en mesec, bi lahko prej delala pol leta konkretnega ‘počitniškega dela’, da bi si lahko plačala ta luksuz. In izjava, če je denar problem - ni panike, me je pokopala. Js s takim človekom pač ne morem bit, ki ne ve, da se nekateri za denar morajo celo potrudit in DELAT zanj, da vsem pač ne pade vse z neba.

    @Glitter: Takšne ljudi, kot si ti, res cenim. Kar imaš, verjamem da ceniš, sploh če moreš po cele dneve (pa tud če sam med počitncami- takrat je še hujše) prečepet v pisarni in dejansko delat za to. Mybestfriend je na istem kot ti. Ima res vse, a zato mora pošteno delat pri očiju v pisarni in včasih po cele dneve urejat račune in papirje. Se je tud že zgodilo, da smo bile na kavi in jo je klical oči, da mora nujno pridet uredit en račun. Hja, vstala je in šla. Marskdaj pojamra, da raje ne bi imela nič, kot pa da mora toliko delat in žrtvovat svoj prost čas.

  51.   igo 26.05.2008 ob 18:12

    @pikicavelika: Katj1 očitno znam brati misli, tebi pač ne :lol: . Tisto sem napisal zato, ker obstajajo firme, v katerih je treba delati za denar, in firme, kamor poštar nosi pisma, “zadeve” pa se odvijajo drugje. Zato sem se malce resneje odzval in, priznam, nisem dojel šale ;) .

    @Katj4: sicer povsem izven teme, ampak, ali si opazila sklanjanje? Katj4, Katj3, Katj1, Katj0 . Mnenje? (Prvič v življenju sem sploh uporabil številke v imenu, to dejanje storil povsem neznani osebi, pa ne vem, če je to v redu, ali ne. Za vsak slučaj se ti že vnaprej opravičujem.)

    Nazaj k temi:
    Koga si želijo imeti ob sebi “bogataši” in bogataši?
    Katerega bogataša bolj oblegajo “dekleta z naslova” ?

    @canadian: ali si se kdaj pogovarjal s “Sabino in Giselo”, zakaj sta se odločili “izkoristiti priložnost” in kaj pričakujeta od nje?
    LP,
    Igor

  52.   kerlc 26.05.2008 ob 18:31

    Vsi tisti, ki se sprašujete “zakaj hudiča se učim” in “zakaj sploh hodim na faks” ste plehpi*ke oz. plehku*ci.

    S to izjavo namreč poveste, da se učite/delate izključno za denar. In da pomen znanja, razgledanosti in posledično tudi samostojnosti v vaših očeh popolnom zbledi, ko pogledate neko žensko, ki živi na tuj račun.

    Edina razlika med vami in tistimi, o katerih govorite, je v tem, da si vi ne upate priznati, da ste, kar ste - PLEHPI*KE!

  53.   pikicavelika 26.05.2008 ob 19:14

    pikicavelika

    @igor: se mi je kar zdelo. ;) ni panike. :D

    @kerlc: wrooooooooong. mogoče se pa učimo za kaj drugega. denar ni vse. mi je pa zelo žal za tiste, ki to mislijo. mimogrede, a se ne smem ko mi ne gre na faksu spraševat, zakaj sploh študiram? zakaj se ubadam s zadevami, ki so mi v tistmu trenutku brezvezne in nepotreben balast? zakaj ne bi šla raje delat, da se končno osamosvojim, pretrgam dokončno tisti del popkovine s starši, ki je še preostal? a to je zato ker sem pleh*? jaz ne bi temu rekla to.

  54.   canadian 26.05.2008 ob 19:41

    canadian

    Na nek način sem prav vesel, da je ta tema doživela tak enormen odziv (jah, pač 1500 klikov je za moj blogič precej :D ) in toliko različnih mnenj. Odlično ;)

    Igor, sem se nekaj pogovarjal, kolikor se je pač mogoče normalno z njima pogovarjati. Zakaj sta izkoristili priložnost? Ker sta jo dobili, tako enostavno. Ker v njunem delu družine prevldauje prepričanje, da je tak način prebijanja skozi življenje pač najbolj optimalen. Tako nekako sem razbral iz precej plitkega pogovora, ki sem ga bil pred dnevi deležen.

    Kerlc, se pa ne strinjam s teboj, žal. Pritrjujem pikici, pač vsak študij ima cel kup balasta, nepotrebnega in vsak ima pravico do tega, da se pritoži nad nesmiselnostjo le-tega.
    Zase vem, zakaj se učim. Zato, da bom lahko v življenju počel točno to, česar si želim. To vključuje službo in posledično denar. Jasno da študiramo zato, da bomo znanje lahko kdaj unovčili. Vendar pa to (denar namreč) še zdaleč ni prevladujoč razlog, vsaj pri meni ne (ne bi pa mogel tega trditi za večino kolegov na faksu). Pravo je vedno bila moja velika ljubezen, že od približno desetega leta dalje - že takrat sem pisal zakone, odločbe, imel svoje malo družinsko sodišče in podobno. Pravo ima zame nek poseben čar. Jebeš nadaljevanke, to je vse skupaj “bulšit”.
    Zato ne posplošuj, prav? ;)

  55.   nevenka 26.05.2008 ob 19:49

    nevenka

    He, he Canadian, vseeno sem se lahko sekirala za napačne odločitve, človek se odloča marsikaj, ne samo to, ali bo keš pička ali ne…. po mojem ni človeka, ki ga še ni kaj polomil v življenju ;-)

  56.   canadian 26.05.2008 ob 20:50

    canadian

    Jah, nevenka, najbrž res ne. Ampak take polomije delajo celo zadevo nepredvidljivo in zato vredno truda, mar ne? ;)

  57.   Zvita T.v. 29.05.2008 ob 22:49

    Zvita T.v.

    Em, saj se zavedaš da si s tem zapisom v blogoroli? :) Yeeey, tvoj prvi :lol:

    Fajn ;)

  58.   canadian 30.05.2008 ob 17:13

    canadian

    Ja vem, zdaj sem razdevičen :lol: Sem že včeraj prebral tudi tam :P

Trackback naslov | RSS Komentarjev

Komentiraj